Новини
Нові вантажопотоки. Новий підхід. Новий досвід

Відродження річкових перевезень по Дніпру й  розвиток водного транспорту в Україні - одна з основних цілей, яку поставила перед собою Компанія. Для виконання цього завдання започатковано ряд ініціатив, що успішно втілюються в життя.


На сьогоднішній день вже є перші позитивні надбання цієї роботи: великі компанії переходять на доставку вантажів водним транспортом замість наземного. Вигоди є очевидними - використання перевезень по воді дозволяє економити на доставці вантажів автомобільним транспортом, розвантажити автомобільні дороги, стан яких не відповідає вимогам експлуатації. Крім того, у клієнта виключається ризик відхилень у строках доставки вантажів залізницею через дефіцит вагонів, зношеність парку, досягається економія в логістиці в цілому. Важливими чинниками, які також враховуються при переході з наземного транспорту на річковий, є безпека доставки вантажів й екологія. І ці чинники також говорять на користь водних перевезень.


В результаті ретельної підготовки й тривалих перемовин, керівництвом АСК «Укррічфлот» досягнуто домовленості про співпрацю з одним з найбільших у світі виробників безшовних й зварних труб, а також залізничних коліс - компанією Інтерпайп.

Наприкінці серпня 2015 р. «Укррічфлот» отримав замовлення на перевезення перших двадцяти контейнерів (всього 500 тонн) з трубами сталевими безшовними в напрямку Близького Сходу, у порт Jebel Ali, і шести контейнерів (всього 120 тонн) із залізничними колесами напрямком на Мексику. Виконання робіт передбачає індивідуальний підхід, для чого було розроблено оптимальні схеми дій.

Для реалізації поставленого завдання трубна продукція доставляється й накопичується на складському майданчику в Дніпропетровському річковому порту (ДРП). Порожні контейнери транспортуються з портів Великої Одеси теплоходом «Механік Черевко», що належить АСК «Укррічфлот». У порту здійснюється стафірування контейнерів трубами за допомогою спеціально виготовленого вантажозахватного пристосування «Скоба». Потім контейнери вантажаться на теплохід «Механік Черевко» й транспортуються з Дніпропетровська на один з контейнерних терміналів в Одесі для подальшого вивезення у експортному напрямку в порт Jebel Ali (Дубаї).

Робота із залізничними колесами виконується за дещо іншою схемою. Порожні контейнери транспортуються з портів Великої Одеси в Дніпропетровськ теплоходом «Механік Черевко», звідки вони доправляються спеціалізованим автоконтейнеровозом ДРП - безпосередньо на Інтерпайп для стафірування на заводі колісними парами. Навантажені контейнери на автоконтейнеровозах доставляються до складу порту, де вантажаться на теплохід «Механік Черевко» для транспортування у порт Южний. Далі вантаж вивозиться в експортному напрямку в один з портів Мексики.

Нові перспективні вантажопотоки істотно розширюють можливості Компанії в цілому і ДРП зокрема. Досвід роботи з найбільшими компаніями за індивідуальними умовами, з використанням нових технологічних схем, свідчить про готовність АСК «Укррічфлот» до вирішення нових бізнес-завдань та виконання проектів будь-якої складності. 

АСК «Укррічфлот»
вул. Електриків, 8, м. Київ, 04071, Україна
Тел./факс: +38 (044) 594 57 88, 490 66 48
E-mail: Будь ласка, увімкніть Javascript для перегляду