Новини
Компанія «Укррічфлот» взяла участь у Форумі розвитку інфраструктури України

26-27 лютого 2015 року в Києві за підтримки Торгово-промислової палати України, ДП «Укрпромзовнішекспертиза», юридичної компанії «Лавринович і партнери» відбувся Форум розвитку інфраструктури України. Захід зібрав понад 200 представників органів влади та галузевих асоціацій, керівників провідних будівельних, металургійних, машинобудівних і транспортних підприємств, керівників інвестиційних, юридичних та аудиторських компаній, а також топ-менеджерів світових та українських фінансових установ, щоб обговорити питання, що стосуються планів по модернізації, джерел фінансування оновлення інфраструктури і механізмів реалізації масштабних інвестиційних проектів.

На Форумі виступили з доповідями Перший заступник Генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк, народний депутат України Сергій Тарута, Керуючий Партнер ЮФ «Лавринович і Партнери» Максим Лавринович, Голова представництва IFC в Україні Олена Волошина.

АСК «Укррічфлот» на заході представила Ольга Федор, начальник департаменту комерційної діяльності. У своїй доповіді на тему «Перспективи розвитку річкового транспорту в Україні» Ольга розповіла про можливості річкової інфраструктури України, а також про перспективи зростання вантажопотоку, що обслуговується річковим транспортом в Україні, за умови виваженого державного регулювання транспортної галузі.

У доповіді було зазначено, що оціночна пропускна здатність інфраструктури річки Дніпро щорічно - 30 млн. т і 350 тис. TEU. Якщо говорити про позиції річкового транспорту в Україні порівняно з ЄС, то потенційний обсяг річкових перевезень в Україні може становити 60 млн. т, за умови, що питома вага таких перевезень досягне середнього рівня по ЄС-28*. Генерація значного обсягу експортних, імпортних і внутрішніх вантажопотоків відбувається в регіонах, прилеглих до річки Дніпро. Основними елементами вантажної бази є: металопродукція та залізорудна сировина; аграрні вантажі (в основному, зерно та олія); вантажі в контейнерах; мінерально-будівельні вантажі (пісок, гравій, щебінь). Дана вантажна база оцінюється приблизно в 70 млн. т і 350 тис. TEU на рік.

У своєму повідомленні Ольга Федор торкнулася проблемних питань галузі, пов'язаних з відсутністю базового галузевого законодавства, необґрунтовано високими зборами за проходження шлюзів, а також відсутністю ефективної національної транспортної стратегії та товарно-транспортних балансів. У пропозиції щодо розвитку річкового транспорту України говорилось про можливості застосування законодавчих ініціатив, а також регулятивних заходів, які дозволять змінити принципи оплати зборів і створити конкурентний підхід до тарифоутворення на залізничному транспорті. Очікуваний позитивний макро ефект від розвитку галузі внутрішнього водного транспорту передбачає зменшення навантаження на інфраструктуру автодоріг і залізничних шляхів, зниження споживання енергоресурсів і розвиток транспортного та транзитного потенціалу України.

З 2006 р. по 2014 р. АСК «Укррічфлот» реалізувала такі проекти, як оновлення річкового флоту, будівництво вантажно-конвеєрної лінії для перевалки зернових вантажів у Миколаївському річковому порту, будівництво елеватора у Дніпропетровському річковому порту, збільшення модернізації та інфраструктури Запорізького річкового порту для обслуговування вантажопотоку сталі.

У найближчій перспективі інвестиційні плани компанії «Укррічфлот» передбачають провести оновлення флоту (будівництво сучасних енергоефективних барже-буксирних складів), а також реалізувати проект будівництва контейнерного терміналу на території Дніпропетровського річкового порту, потужністю перевалки контейнерів на рік - до 50 тис. TEU.

 

Примітка: ЄС-28 - кількість країн Європейського Союзу станом на 1 липня 2013 року.

АСК «Укррічфлот»
вул. Електриків, 8, м. Київ, 04071, Україна
Тел./факс: +38 (044) 594 57 88, 490 66 48
E-mail: Будь ласка, увімкніть Javascript для перегляду